Thursday, December 23, 2010

Kawan @ Sahabat

Aku punya seorang KAWAN.. mana aku kenal dia ??.. :D hurmmm masa kerja..bila ?? 2 tahun yang LALU.. aku kenal dia seorang kawan yang agak PEMALU.. PEMALU ??? hahahaha agak laa jugak.. KENAPA aku nk cerita pasal dia ??? ENTAH.. sajer nk penuh BLOG nih.. sukasuki jer.. dia nih agak baik.. TU MASA AKU KENAL LAA.. sekarang ?? Baik lagi kot.. hahahaha (weih aku tak cakap pon ko jahat).. hahahaha... kerap gak kita kuar kan.. makan.. lepak..jenjalan..main badminton..erhh main ker ?? ko jer yang main sorang.. aku tgk jer..KELAKAR.. hahaha..APA YANG KELAKAR ?? entah.. :p .. PAKER .. hihihihi.. sebab apa aku suka kawan ngan ko ??.. sebab aku senang KAWAN ngan ko... aku rase mcm dihargai sebagai KAWAN.. ko hormat aku.. Tak pernah mengeluh.. suka bawak aku g jenjalan.. mkn MCD.. tapi nih CERITA DOLU.. dah berlalu pon.. dia pon tah hilang kat mana.. menyorok mungkin.. yer laaa org dah hebat.. LUPA AKU ?? laaa aku bukan sape2 pon utk dia ingat aku..Special ??? hahahaha.. MENGARUT.. knp ?? tettttttttt... :P tapi aku rase cukup cerita tuh  sampai tahun nih.. bab 2011 genap aku kenal dia 3 TAHUN.. tp.. sekadar kawan atas kertas.. BERUBAH.. yup kau dah berubah.. mmg itu hak KAU.. kau nak jadi sebagai apa ITU HAK KAU.. AKU ?? SIBUKKK ??? sebab aku anggap kau .......KAWAN... knp erkk..sebab apa erkk.. JAUH betol kau BERUBAH.. erhh jauh ker cepat ???.. :D.. aku rase.. biar lah cerita itu.. sbg KAWAN.. aku DOA semoga satu hari nanti KAU akan jumpa APA YANG KAU CARI selama ini.. dalam setiap doa aku.. akan aku doa untuk semua Kawan2 aku..yang baik2 untuk mereka.. (berlagak alim pulak erkk..) dan esok..lusa..akn dtg.. kita tak tahu apa terjadi.. andai esok aku tiada..ingat lah.. AKU DOA KAU SENTIASA DILINDUNG OLEHNYA..maafkan aku andai telah merosakkan persahabatan itu..


"-NOKHTAH SELAMANYA-"

No comments:

Post a Comment