Monday, November 19, 2012

# GAZA

# KEKEJAMAN TENTERA ZIONIS #

::ISRAEL::

* SEDIH.. itu ungkapan pertama bila teringat peperangan yg sedang terjadi.. sedih dgn nasib anak2 disana.. ye ALLAH itu maha pengasih..perancanganNya adalah yang terbaik.. anak-anak kecil itu terus mendapat tiket ke syurga.. tapi cara pemergiannya itu buat air mata ini menitis.. melihat wajah mereka yg suci.. ye.. itu lah wajah ahli syurga.. :) 

:: mereka meraka ini [ TENTERA ZIONIS ] terlalu kejam..sangat kejam.. tp mungkin mereka wujud bersebab.. seperti yg aku cakap.. perancangan allah itu terbaik.. tapi kita buta..kita tak nampak.. kenapa dan mengapa.. kita umat islam harus bersatu.. seharusnya kita kedepan..bukan ke belakang.. sedih..kita takot..kita lupa allah itu bersama kita.. kekuatan utama kita adalah DOA.. mohon petunjuk.. mohon dipermudahkan.. kerna kuasa itu ada pada allah..

* ye.. jika ditanya sama ada aku bersedia menjadi salah seorang untuk "tentera".. ye aku bersedia asal ISRAEL jatuh.. [ elehh.. cakap je lebih.. bila diberi peluang.. hurmmm.. kelaut.. semua org boleh bercakap ] ... mesti ramai yg akan mengata aku mcm tu...terpulang.. kali ini aku akan berjihad..aku akan cuba.. 

:: keberanian harus ada..keyakinan harus ditanam.. percaya lah.. allah ada bersama kita..sekuat mana pon tentera zionis.. kuat lagi dengan kuasa allah.. jgn berputus asa.. sekurang2 nya berdoalah..setiap masa..setiap ketika.. disini kita sedang aman..dan disana ???? 

* insya allah..selagi terdaya..selagi termampu..ku utus doa buat kalian.. anak2 kecil yg tak berdosa..damai lah sayang disana.. syurga utk kalian.. alhamdulillah..

[ berapa hari dh xtengok paper..berita.. facebook pon aku deactive kejap.. sebab ??? aku xsanggup tgk kekejaman yg terjadi..wajah2 comel yg diupload.. aku lemah..aku kalah]

No comments:

Post a Comment