Sunday, November 18, 2012

RINDU

# CerITa KiTa #


* saya penuhkan hari2 saya untuk mengingat awak.. sejak kebalakangan ni saya rindukan awak.. saya asik fikir awak je.. mana saya nak cari awak pon saya tak tahu.. kenapa awak cepat lupakan saya.. sedangkan awak yg mencipta segala kenangan tu bersama..

:: awak.. awak tahukan yg saya sayang awak.. seikhlas hati saya sayang awak.. sebolehnya saya mahu lakukan apa sahaja utk awak..ye apa sahaja.. awak ingat tak semua kenangan kite ?.. terlalu banyak..dan satu pon saya xpernah lupa.. sebolehnya saya cuba utk recover kalo hilang.. :-) dan pasti antara kenangan yg masih kemas dlm ingatan saya saat 1st time awak dtg umah sewa saya dgn ADY awak.. :) duit 50 sen.. saya tak lupa masa kite minum kat perhentian bukit merah.. awak asikkkk dengan N-Gage awak je.. kaki game.. :-) or sedang tunggu sms dr kekasih awak..

#  awak... sampai hari ni dan saat ni.. saya tertanya.. mana awak pergi..mana awak hilang.. saya rindukan awak.. kalo awak terjumpa blog ni.. ketahuilah saya sangat rindu awak.. dan saya tahu awak mungkin tak dapat buat apa2..sebab awak pernah cakap.. yang lalu hanyalah kenangan kita.. hari ini tak akan sama seperti kenangan..sebab ia adalah kenangan..tp pada saya.. ia tetap sama..seperti mana saya mencintai awak 7 tahun yang lalu..seperti itu saya mencintai awak saat ni..

# semoga awak bahagia saya..

[ ye..awak itu adalah awak.. awak yg saya cinta.. ADY ]

No comments:

Post a Comment