Wednesday, December 22, 2010

WEdDiNg kAD

"..hEllO.. i'm CallINg FRoM lH CrEaTiVe CarD..".. dalam hati aku sonok sangat.. y ?? sebab kad aku dalam pembikinan.. acecece.. maknanya awal bulan 1 dah boleh collect kad tuh.. syok ?? laa.. mesti laa syok.. selesai satu masalah.. this saturday aku nk g amik baju..dup dap dup dap.. macam dah dekat jer HARI ITU kan.. macam2 perasaan lak lepak kat jiwa aku ni.. Mmg laa happy sebab akan bersama ngan husband tercinta.. :D tercinta ker ?? opkos laa my dear.. tapi.. hurmm macam mana family aku ?? mama, abah n adik2 aku... sapa nk teman mama jenjalan pasnih ?? sape nk tolong abah ?? cettt sembang mcm aku nih ANAK SULUNG.. hahahaha.. tapi dalam hati aku nih dok pk jer.. macam mana keadaan pasnih.. MAMA OH MAMA.. walo mana jauh pon saya pergi.. selagi diizin TUHAN.. saya akan selalu BERSEDIA untuk MAMA dan ABAH.. to my HUBBY.. hope so u akan jadi SUAMI yang adil.. erhh u mmg dah ADIL pon ngan I.. YA ALLAH.. permudahkan kehidupan aku selepas ini sebagai ISTERI serta ANAK yang SOLEHAH..

selagi ada NYAWA.. selagi diizin TUHAN.. selagi itu KASIH, RINDU serta CINTA ini buat kalian berdua yang DIGELAR ABAH dan MAMA tak kan hapus mahupun lenyap dalam sanubari ini...

No comments:

Post a Comment