Wednesday, February 9, 2011

("v") detik indah itu bakal tiba

"..:: Lama giler tak update blog..sibuk ker ?? atau malas ?? ada ker yg baca ?? hahahahaha... Yup..agak sibuk..kerja kerja yang TAK BANYAK..   Nak kawin lagi.. huh ?? kawin ?? YES!! aku kawin minggu nih.. macam2 perasaan aku rase.. Rase sindu kat keluarga tak payah cakap laa.. memang rindu gile.. ::sembang macam aku nih dok tempat lain:: :p .. Alhamdulillah berkat pertolongan TUNANG tersayang.. separuh dapat disiapkan.. HANTARAN ?? alhamdulillah siap.. esok hantaran belah lelaki akan dibawa balik ke rumah mak aku..TERUJA siott.. hahahahaha.. minggu lps aku lpak dgn adik aku.. happy.. tapi dia POW aku..siott betol... hahahaha..aku lak POW kakak ipar aku.. hahahaha.. Rase seolah esok macam aku dh takjumpa diaorg..hubby aku mesti marah.. sebab dia kata perkahwinan tuh bukan putuskan persauaraan..still boleh jumpa.. Tu kata dia..perasaan aku lain.. kalo boleh aku nkkkkk sangat peluk mak aku malam nih..tido ngan dia..sembang sampai lebam.. hahaha tapi tuh macam kes dera mak aku lak.. BILA AKU KAWIN ??? Ahad nih laa..13.02.2011.. befday hubby aku.. jimat duit aku nk beli hadiah utk dia nanti.. hahahahaha.. Aku rase macam tak mampu nk jauh ngan mak aku.. bila aku pk yg aku nk kawin..seoalah2 aku akn mati esok..atau aku akan kehilangan dia.. :'( .. YA Tuhan.. bantu hambaMu ini..Jangan biarkan kasih sayang aku mati pada mereka ini hanya kerna cinta duniawi semata2..Dan jangan biarkan aku menjadi isteri derhaka hingga menyebabkan perasaan suamiku terguris.. mudah2an Kasih ini adil untuk mereka2 yang aku cinta.. ::.."




                                                                                    ?????????


"..:: Orang selalu kata kita kena dulukan suami walo apa jadi.. mampu ker aku ?? tabah ker aku ??.. itu yg aku takot sekarang nih.. takot tak mampu menjaga suami aku dgn baik spt mana mama jaga abah.. :'(.. mampu ker aku sayang dia ??.. insya allah.. aku cuma mahu..lps nih aku akn jd isteri yg soleh..anak yg baik..dan mungkin bakal ibu yang tabah.. setabah Mama menjaga aku.. Erhh kalian2 yg kenal aku..sila laa dtg ke wedding aku nanti yer ::.."














.... lps kawin aku update lagi..dh berair lak mata nih.....

No comments:

Post a Comment