Friday, November 16, 2012

#MAMA I LUV U#

# aku ingin jadi seperti MAMA #

:: 1st bila aku dh ada iffat..aku nak dia panggil aku mama...kenapa...sebab aku nk jd seperti mama...seorang ibu yg berjuta kasih sayangnya..yang xpernah kurang kasih sayangnya...malah setiap hari ia makin bertambah 「spt cendawan yg tumbuh dgn jayanya selepas hujan」betol ke tak pepatah aku nih hahhh...
apa sahaja kehendak aku..terutama bab makan... mama kompom buatkan.. cuma kadang lambat..tapi dia tetap akan buatkan.. kadang tu baru terfikir je... dh mama boleh tahu...hebatkan mama saya... 

# sekarang aku dh kawin... pon still sama layanan mama...sikit pon xkurang.. sakitnya didiamkan..susahnya disembunyikan..sebab.. dia nk semua anak2 dia happy... kadang2 bila abah xde tp ada kelas ngaji sanggup dia naik teksi semata2 xnk susahkan anak..dan itu boleh buat aku ngamuk dan menangis... 


♡ banyak sebenarnya yg aku nk cerita...kebaikan mama dan abah terlalu banyak..sangat banyak...malah aku rase 1 pon xde kekurangannya..pasti aku mahu lakukan apa shj utk mama dan abah...dan sekarang apa yg mama penah 
rasa..aku juga sedang merasai...aku mahu yg terbaik utk iffat..aku mahu dia bahagia..aku mahu dia rasa cukup dgn kasih dan sayang... aku mahu dia berjaya..dan yg pasti..aku mahu dia menjadi hambaNya yang diredhai..

♥ mama dan babah sayang iffat..dan mama juga yakin..opah dan atok juga sayangkan iffat ♥



°maafla...aku sedang beremosi sat..rindu ke

mama aku..nasib laaa kan..ngarot pon ngarot laaa labu

No comments:

Post a Comment